Wednesday, December 1, 2010

Bio

Hello there,this is me.Miss Novelis.Well,i am a malaysian.So,i better speak malay!Haahaha..ngeee.Ok!Saya di sini berhasrat untuk memperkenalkan diri sendiri.Nama sebenar saya Izyan Hani Binti Imran.So,dah tahu nama sebenar....apa lagi ya?Oh ya...Saya tinggal di Kota Bharu,Kelantan.Tapi saya berasal dari Batu Pahat,Johor!Jauh kan?Nak balik kampung pun jauh!8-12 jam boleh jadi!Tapi sudah biasa.Saya suka tulis novel dan baca novel.Dah nama Miss Novelis.Hahaha...Well,jangan ingat saya ni penulis!Saya cuma suka menulis novel.Tapi belum pernah terfikir hendak menghantar karya ke penerbit-penerbit.Malu juga la.I'm still single(kah kah kah).Boleh saya berhenti di sini sahaja?Boleh tak???Hehehe...ok.Miss Novelis dah penat.Selamat Tinggal.Oh ya!Jangan lupa follow!

1 comment: